POMOC TECHNICZNA

W celu naprawy gwarancyjnej jeździków i hulajnogi: Cavion GO 6.5, Cavion GO 8.5, Cavion GO 10, Cavion GO City wypełnij formularz zamieszczony poniżej, wydrukuj, dołącz do produktu i odeślij na adres: RG MEDIA ul.Kolejowa 138 28-500 Kazimierza Wielka

Pobierz formularz

W celu naprawy gwarancyjnej pozostałych produktów: wypełnij formularz zamieszczony poniżej, wydrukuj, dołącz do produktu i odeślij na adres: RG MEDIA ul.Głowackiego 1 28-500 Kazimierza Wielka

Pobierz formularz

1.Rejestrujesz

Na stronie serwisu wypełnij kwestionariusz. W ten sposób na podany adres mailowy otrzymasz numer zgłoszenia. Wydrukuj formularz, dołącz go do produktu wraz z kopią potwierdzenia zakupu i kartą gwarancyjną.

2.Wysyłasz

Spakuj starannie produkt, najlepiej w oryginalne pudełko i folię bąbelkową. Jeśli to jeździk czy hulajnoga, wyślij go na adres:

RG MEDIA
ul.Kolejowa
138 28-500 Kazimierza Wielka.

Jeśli naprawa dotyczy produktów, które nie są hulajnogą czy jeździkiem, prześlij produkt na ten adres:

RG MEDIA
ul.Głowackiego
1 28-500 Kazimierza Wielka

Uwaga! Zalecamy nadanie przesyłki rejestrowanej.

3.Naprawiamy

Urządzenie zostanie naprawione w ciągu 14 dni od przyjęcia go do serwisu. Po naprawie zostanie sprawdzone w dziale kontroli jakości. Po tej weryfikacji będziesz mógł znów cieszyć się swoim urządzeniem – wystarczy go odebrać.

Jeśli Twoje urządzenie nie może być naprawione w ramach gwarancji

(np. czas gwarancji już minął lub uszkodzenie jest mechaniczne)

zadzwoń lub napisz do serwisu, by uzyskać wycenę naprawy:

tel. (+48) 41 351 01 41,
e-mail: cavion@cavion.pl
.

© 2015 Tablety Cavion. All rights reserved.